3. ekarpena: Hezkidetza Bilbo/Coeducación Bilbao
(Magisteritza eta `` Educación social ´´-eko irakaslez osauriko lan talde baten blogg-a)
``Irakasle baten ibilbidea ´´ gaia jorratzen hasi ondoren, ikusi ahal izan dut, ibilbideak asko izan daitezkeela, irakasleak beste. Antzekotasunak eta ezberdintasunak topa daitezke ibilbideak elkarren artean konparatzen hasiz gero, eta iruditzen zait, oso aberasgarria izango litzatekeela, irakasleek beraien ibilbidean bizi izan dituzten esperientzien arteko elkartruke bat egitea.
(Magisteritza eta `` Educación social ´´-eko irakaslez osauriko lan talde baten blogg-a)
``Irakasle baten ibilbidea ´´ gaia jorratzen hasi ondoren, ikusi ahal izan dut, ibilbideak asko izan daitezkeela, irakasleak beste. Antzekotasunak eta ezberdintasunak topa daitezke ibilbideak elkarren artean konparatzen hasiz gero, eta iruditzen zait, oso aberasgarria izango litzatekeela, irakasleek beraien ibilbidean bizi izan dituzten esperientzien arteko elkartruke bat egitea.
Elkartrukea aberasgarria litzateke, alde batetik, beste irakasleen bizipenek lagundu ahal izango luketelako bizi izan ez diren esperientzien aurrean nola jokatu edo ze bide hartu erabakitzeko, eta bestetik, egoera berezi baten aurrean ikusteko, beste batzuk ere pasa direla bertatik eta ez dela bakarra egoera hori bizitzen.
Elkartrukeari buruz informazioa bilatzen hasi ezkero ikus daiteke, nola badiren irakasleak elkartzen direnak, beraien esperientziak, bizipenak etab…aztertu eta horietaz ikasteko: ``helburua, topaketa horretan eta burutuko dugun mintegian, guztiok eman eta jaso duguna biltzea da, eta bide batez, hortik ikastea ere bai. Ikaskuntza-kooperatiboak partaide guztien hausnarketa, eztabaida, ekarpenak, gozamena, bizipenak behar ditu saioetan zehar ´´ eta irakaslearen ibilbideak ildo horretatik jo beharko lukeela iruditzen zait, etengabeko ikasketa batean, beste irakasle batzuekin elkar lanean, esperientzien elkartrukeaz aberasten.
Noski, uka ezina da ikasteko erarik hoberena eginaz ikastea dela, eta norberaren esperientziak bezalakorik ez dagoela ondo ikasteko, baina egitekoa talde lanean egiten bada, taldeko guztien esperientzi ezberdinak baliagarri eta aberasgarri suertatuko dira.
Noski, uka ezina da ikasteko erarik hoberena eginaz ikastea dela, eta norberaren esperientziak bezalakorik ez dagoela ondo ikasteko, baina egitekoa talde lanean egiten bada, taldeko guztien esperientzi ezberdinak baliagarri eta aberasgarri suertatuko dira.
Amaitzeko esan, ibilbide motza baina energiaz beterik dauden irakasle gazteen eta ibilbide luzea egin duten irakasle ``ez hain gazte ´´ - en esperientziak eta ilusioak uztartuaz lortuko dela, denok desio dugun kalitatezko hezkuntza bat.
Ondo da. Gaur egun Twitter izan daiteke irakasle askoren lehen informazio iturria. Klaustroa sarean kokatuta dago ;-) hormak puskatzeko beharra dago
ResponderEliminar